De productontwikkeling bleef maar doorgaan met als resultaat in 2005 werd Salewa footwear gelanceerd.
In 2014 herlanceerde Salewa zich volledig met een nieuw logo en nieuwe merkidentiteit. Salewa is momenteel wereldleider in Alpine producten.
Salewa houdt zich bezig met het vormen van de ‘next level of Mountaineering’. De producten zijn technisch, de passie is er voor avonturen in de Alpen. De producten worden ontworpen in het hart van de Dolomiten voor activiteiten in de Alpen. Sterk en lichtgewicht zijn de twee belangrijkste features die verweven worden bij de ontwikkeling van de collecties.
In 1935 werd Salewa opgericht door Josef Liebhart.
Het symbool van Salewa, de arend, werd in 1979 bedacht om de kwaliteit en performance van Salewa producten te symboliseren.
De productontwikkeling bleef maar doorgaan met als resultaat in 2005 werd Salewa footwear gelanceerd.
In 2014 herlanceerde Salewa zich volledig met een nieuw logo en nieuwe merkidentiteit. Salewa is momenteel wereldleider in Alpine producten.